Imidž katoličke Crkve u Hrvatskoj i mogućnosti upravljanja njime

  • Božo Skoko

Abstract

Autor analizira ulogu imidža Katoličke Crkve u hrvatskoj javnosti te se bavi načinima kreiranja imidža općenito i mogućnostima njegove promjene. Posebno se bavi subjektima odgovornima za identitet i imidž Crkve te komunikacijskim kanalima koji oblikuju javno mnijenje i formiraju sliku Crkve u hrvatskoj javnosti. Središnje pitanje rada je uloga odnosa s javnošću u kreiranju i upravljanju imidžom Crkve te nastojanjima da Crkva, umjesto komunikacijskog objekta, kojim se drugi bave, postane komunikacijski subjekt, koji proaktivno i strateški utječe na javno mnijenje te pridonosi boljem razumijevanju njezine uloge u društvu. Rad se bavi i ulogom medija u kreiranju imidža te donosi istraživanje o utjecaju medija na stajališta hrvatskih građana o fenomenu Međugorja. Također donosi strateške preporuke za kreiranje kvalitetnijih odnosa s javnošću crkvenih zajednica i institucija te jačanje imidža Crkve u hrvatskoj javnosti.

Published
2018-06-15
How to Cite
SKOKO, Božo. Imidž katoličke Crkve u Hrvatskoj i mogućnosti upravljanja njime. International scientific-theological symposium, [S.l.], v. 22, n. 1, p. 434-458, june 2018. Available at: <http://ojs.kbf.unist.hr/index.php/simpozij/article/view/452>. Date accessed: 16 aug. 2018.