PREDNOSTI I NEDOSTATCI KORIŠTENJA INTERNETSKIH MEDIJA U ODGOJU I UČENJU

Autori

  • David Kraner Teološki fakultet, Sveučilište u Ljubljani

Parole chiave:

digitalni mediji, IKT, razdoblje covida, proces učenja, edukacija, usklađivanje, didaktika

Abstract

Unatoč činjenici da nije mogla zamijeniti osobni odnos između nastavnika i učenika tijekom razdoblja koronavirusa, Informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT) bila je jedini način koji je omogućavao učenje na daljinu. U proces učenja, IKT uvodi mogućnost aktivnog stjecanja znanja, multimedijske dimenzije, povratnih informacija i dr. Teškoće se očituju u činjenici da svi učenici nemaju adekvatnu računalnu opremu, također je tu i nedostatak neverbalne komunikacije, veće opterećenje nastavnika, zanemarivanje socijalizacije te manjak koncentracije i motivacije učenika. Uloga je nastavnika i odgojitelja dobro poznavanje utjecaja i učinka IKT-a na proces učenja, zaštita učenika od opasnosti, tj. profitera, nastojanje oko kvalitetne međuljudske komunikacije, usklađivanje ciljeva učenja s učenicima i prikladniji način vrednovanja (ocjenjivanja). Iskustvo s IKT-om promijenit će obrazovanje nakon razdoblja pandemije, no uvijek ćemo biti pred izborom između dovoljnog stupnja kritike slabih točaka IKT-a i ocjene dobrih praksi.

##submission.downloads##

Pubblicato

2022-04-06

Fascicolo

Sezione

Articles