NEJEDNAKOST ODGOJNO-OBRAZOVNIH (PRED)UVJETA KAO IZAZOV PRAKSI KRŠĆANSKE INICIJACIJE DJECE I MLADIH U DOBA PANDEMIJE

Autori

  • Marijana Mohorić Teološko-katehetski odjel, Sveučilište u Zadru

Parole chiave:

kršćanska inicijacija, pandemija, odgojni (pred)uvjeti, pedagogija pozornosti, odgojni savez

Abstract

Posljedice socijalne i zdravstvene krize, povezane s pandemijom uzrokovanom virusom SARS-CoV-2, utječu na sva područja ljudskog života i djelovanja, pa tako i na procese kršćanske inicijacije djece i mladih. Oni, već otprije potrebni revizije, u proteklih godinu i pol dana s više su aspekata ponovno dovedeni u pitanje. Pandemija, odnosno okolnosti koje su se kreirale u suočavanju s njom, izmijenila je ustaljene modele katehizacije, no ona može postati i prekretnicom za njezinu reviziju. Nužno je samo ući u proces čitanja znakova vremena i uočiti izazove koji se pritom nižu tražeći odgovore. U fokus rada stavlja se izazov kojeg smatramo ključnim – nejednakost (pred)uvjeta. On upućuje na potrebu poliendričnog oblikovanja evangelizacijskog poslanja Crkve i suočavanje s nekim konkretnim zadacima.

##submission.downloads##

Pubblicato

2022-04-06

Fascicolo

Sezione

Articles