Imidž katoličke Crkve u Hrvatskoj i mogućnosti upravljanja njime

Autor/innen

  • Božo Skoko

Schlagworte:

Crkva, mediji, imidž, odnosi s javnošću, strategija, komunikacija

Abstract

Autor analizira ulogu imidža Katoličke Crkve u hrvatskoj javnosti te se bavi načinima kreiranja imidža općenito i mogućnostima njegove promjene. Posebno se bavi subjektima odgovornima za identitet i imidž Crkve te komunikacijskim kanalima koji oblikuju javno mnijenje i formiraju sliku Crkve u hrvatskoj javnosti. Središnje pitanje rada je uloga odnosa s javnošću u kreiranju i upravljanju imidžom Crkve te nastojanjima da Crkva, umjesto komunikacijskog objekta, kojim se drugi bave, postane komunikacijski subjekt, koji proaktivno i strateški utječe na javno mnijenje te pridonosi boljem razumijevanju njezine uloge u društvu. Rad se bavi i ulogom medija u kreiranju imidža te donosi istraživanje o utjecaju medija na stajališta hrvatskih građana o fenomenu Međugorja. Također donosi strateške preporuke za kreiranje kvalitetnijih odnosa s javnošću crkvenih zajednica i institucija te jačanje imidža Crkve u hrvatskoj javnosti.

Veröffentlicht

2018-06-15

Zitationsvorschlag

Skoko, B. (2018). Imidž katoličke Crkve u Hrvatskoj i mogućnosti upravljanja njime. Katholisch-Theologische Fakultät, Universität in Split, 22(1 (Crkva u svijetu, vol.52 br.3 2017), 434–458. Abgerufen von https://ojs.kbf.unist.hr/index.php/simpozij/article/view/452