Internet i evangelizacija - Izazovi i mogućnosti

Authors

  • Jure Strujić

Keywords:

Crkva, evangelizacija, internet, društeven mreže, mobilne aplikacije

Abstract

U članku se na temelju uvida u nastanak nove kulture, koja kao svoju temeljnu odrednicu ima internet i virtualne društvene mreže, upućuje na nove komunikacijske alate koji proširuju mogućnosti evangelizacijskog djelovanja, što pred Crkvu postavlja značajne izazove. Crkva je pozvana da nove komunikacijske mogućnosti, a posebno nove društvene servise koristi ne samo kao evangelizacijsku oglasnu ploču nego kao izazov da “digitalni kontinent” obogati evanđeljem, koristeći dinamičnost dvosmjerne komunikacije koja valorizira govor i slušanje, argumente i svjedočanstvo kršćanskoga digitalnog profila. Mnogobrojni su mrežni servisi putem kojih se ovo može ostvariti, ponajprije Facebook, YouTube, Blog servisi, Instagram, Twitter, te aktivno korištenje sve brojnijih aplikacija za mobilne uređaje, za što su u radu pruženi i konkretni primjeri. Sve te nove mogućnosti, međutim, također otvaraju moralna i etička pitanja na koja se od Crkve očekuje jasan odgovor. U završnom dijelu rada predočene su praktične mogućnosti evangelizacije korištenjem suvremenih medija i društvenih mreža te se predlažu načini na koje bi se suvremeni mediji mogli još bolje iskoristiti u novoj evangelizaciji.

Published

2018-06-15

How to Cite

Strujić, J. (2018). Internet i evangelizacija - Izazovi i mogućnosti. CFT in Split International Scientific-Theological Symposium Proceedings, 22(1 (Crkva u svijetu, vol.52 br.3 2017), 475–500. Retrieved from https://ojs.kbf.unist.hr/index.php/simpozij/article/view/454