Medij vjere
Schlagworte:
digitalna slika, fantazija, individua, osoba, ikona, zajednicaAbstract
Suvremeni masovni mediji izazov su za poslanje Crkve u suvremenom društvu. Oni izazivaju mnoga pitanja na koja je potrebno dati odgovor: Kako koristiti medije? Mogu li mediji prikladno prenijeti kršćanski nauk, obrede, različite izraze vjere, i u kojoj mjeri? Ovaj rad usmjerava se ponajprije na logiku suvremenih digitalnih slika i na njihove antropološke posljedice. Bavi se i širim pitanjem samog medija slike, njegova značenja, mjesta i uloge koju ima u kršćanskoj antropologiji i ontologiji. Nakon utvrđivanja razlika između različitih tipova slika (i njihovih različitih antropoloških implikacija), rad završava kratkom analizom pitanja o postojanju optimalnog medija za priopćavanje kršćanske vjere te, ako takav postoji, koji bi to bio.
Downloads
Veröffentlicht
2018-06-15
Zitationsvorschlag
Džalto, D. (2018). Medij vjere. Katholisch-Theologische Fakultät, Universität in Split, 22(1 (Crkva u svijetu, vol.52 br.3 2017), 403–416. Abgerufen von https://ojs.kbf.unist.hr/index.php/simpozij/article/view/450
Ausgabe
Rubrik
Articles