Medij vjere
Ključne riječi:
digitalna slika, fantazija, individua, osoba, ikona, zajednicaSažetak
Suvremeni masovni mediji izazov su za poslanje Crkve u suvremenom društvu. Oni izazivaju mnoga pitanja na koja je potrebno dati odgovor: Kako koristiti medije? Mogu li mediji prikladno prenijeti kršćanski nauk, obrede, različite izraze vjere, i u kojoj mjeri? Ovaj rad usmjerava se ponajprije na logiku suvremenih digitalnih slika i na njihove antropološke posljedice. Bavi se i širim pitanjem samog medija slike, njegova značenja, mjesta i uloge koju ima u kršćanskoj antropologiji i ontologiji. Nakon utvrđivanja razlika između različitih tipova slika (i njihovih različitih antropoloških implikacija), rad završava kratkom analizom pitanja o postojanju optimalnog medija za priopćavanje kršćanske vjere te, ako takav postoji, koji bi to bio.
##submission.downloads##
Objavljeno
2018-06-15
##submission.howToCite##
Džalto, D. (2018). Medij vjere. Zbornik Radova međunarodnog teološkog Skupa KBF-a U Splitu, 22(1 (Crkva u svijetu, vol.52 br.3 2017), 403–416. Preuzeto od https://ojs.kbf.unist.hr/index.php/simpozij/article/view/450
Broj časopisa
Rubrika
Articles